czwartek, 10 lipca 2014

Rudek ♥

Wiadomość którą otrzymałam naprawdę mnie wzruszyła. Dokładniej fundacja ,,Jak Pies z Kotem`` szuka domu dla psa - Rudka. Kiedy koleżanka mi to pokazała strasznie płakałam... Myślę, że pomożecie. Może wiecie kto, by zaadoptował takiego biednego pieska ;(

Oto wiadomość :
"Chciałybyśmy przedstawić Wam, kogoś naprawdę wyjątkowego!
Rudek to młody, 2-3 letni psiak,który w wyniku pogryzienia przez innego psa, stracił łapkę. Ale to nie koniec koszmaru Rudka. Drugą łapkę trzeba mu było amputować z powodu odmrożenia. W taki oto sposób, jego szanse na adopcję zmalały do zera.... Popatrzcie na niego. Czy tak wygląda pies,który nie cieszy się życiem? Kalectwo to stan umysłu- nie ciała! Dajmy mu szansę na wspaniały, nowy dom! Rudek jest psem, który wskoczy w ogień za człowiekiem. Nie bądźmy obojętni!
Futra Specjalnej Troski zobowiązują się, do przekazania nowemu domkowi worka 15 kg karmy,wspaniałej obroży,szytej na zamówienie oraz wszelkich instrukcji "obsługi" Rudka.
Maluch jest pod opieką Fundacji Jak Pies z Kotem a na dzień dzisiejszy, przebywa w hoteliku Alto pod Warszawą." 

Oraz otrzymałam do tego filmik : KLIK!

Kontakt z fundacją :
Numer telefonu: 668 016 157
E-mail: fundacja.jakpieszkotem@gmail.com

                                                                                                                                                
POMÓŻMY MU ! ♥♥

xx Alicja xx

23 komentarze:

  1. Pomogę <3
    Też mi pomożesz? :D
    Polubisz? :3
    https://www.facebook.com/PatrycjaKepaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za udostępnienie tego!:)
    Z większą ilością damy radę aby pomóc Rudkowi!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejj pomogłabym i zaadoptowałabym go, ale mam już 3 psy i nie mogę pozwolić sobie na 4, choć wierzę, że Rudek znajdzie właściciela, który będzie go bardzo kochał. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaodoptowałam bym go ale nistety mam już 5 psów z czego bardzo żałuje , prosilam bym znajmych sąsdiadów , ale im tez jzu wechenłąm dużo psiaków
    Oj biedctwo moje - dasz rade adaoptuja cie !!
    Jesli pozwolisz skopiuję tą wiadomosc i dam u sibie na bloga
    razem mozemy pomóc Rudkowi
    Rudek trzymaj sie malutki ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju bidny piesek! Z chęcią bym go adoptowała, ale rodzice nie chcą psa! Prowadzisz genialnego bloga dlatego go obserwuję i licze na to samo z twojej strony ;)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej zaadoptowałabym wszystkie zwierzęta jakie tylko muszą cierpieć z powodu braku domu, bądź w schroniskach. Ale niestety nie ma takich możliwości. Zawsze płaczę na myśl, że nie mogę przygarnąć jakiegoś nieoczekiwanego gościa, który przypląta się pod mój dom :'(. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedny los tego psa... Ale tak to jest... Mały szczeniaczek, to trzeba kupić, a jak wyrośnie - wyrzucić, bo już nie jest słodki, a poza tym jest przy nim wiele obowiązków. Niestety nie znam żadnej osoby, która mogłaby przygarnąć pieska... :(
    zyciejestnobela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. płacze..... :(
    wiesz ja kocham psy najchętniej to bym wszystkie przygarnęła do mnie do domu :)
    trzymam kciuki za tego pieska !!
    ...................................................

    a moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :)

    beth-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny blog <3
    obserwujemy ? daj znać u mnie :)

    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wzruszajace uwielbiam zwierzeta http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Psy i koty- to moje ulubione zwierzaki domowe. Obserwuję Cię, licze na to samo :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny nagłówek :)
    http://best-lifee-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedactwa ;c. Zawsze jest mi szkoda takich zwierzątek :((. Ale to bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat na blogu!

    Zapraszam do siebie - http://daisy2468.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeeej :(((( to przykre.... :((((

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom słonecznych, udanych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji spędzonych w otoczeniu samych pozytywnych ludzi! ;)


    Co powiesz na wzajemną obserwację? z mojej strony gotowe.


    PS. czy mogłabym liczyć na like? byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że kogoś spod warszawy ruszy serducho i go zaadoptuje jak najszybciej! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  16. mieszkam pod warszawą ale raczej rodzice sie nie zgodzą :c

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejku, powodzenia Rudek :)

    bialy-krzyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki za Rudka :(
    Obserwujemy? Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://justinowa8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym go przyjąć ale niestety nie mogę:(
    Powodzenia Rudek;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. biedny psiak, koniecznie trzeba mu pomóc.
    zapraszam do zaobserwowania ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybym nie miała swoich futrzaków, z pewnością bym go przygarnęła, mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która zapewni mu lepsze życie.
    świetnie, że jesteś wrażliwa na cierpienie i że udostępniasz takie rzeczy,
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  22. biednyy ;(
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj mnie na blogu na 100% się odwdzięczę http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń