niedziela, 20 lipca 2014

Jak zrobić niesforny kok francuski !?

Sieemka :3 Przepraszam za dość długą nieobecność na blogu . Byłam nad morzem , także nie mogłam ze wiele pisać. Powiem tylko, że było super. Niestety zdjęć nie dodam bo mam bardzo małoo czasu. Na dodanie je z aparatu :> Ale już za miesiąc będę mogła je dodać. Czemu za miesiąc ?? Bo jutro znowu jadę na wakacje.. Dlatego ten post piszę na szybko.. A żeby nie przedłużać zacznijmy o temacie, który wam przygotowałam.

Jak zrobić niesforny kok francuski : 
1. zbierz swoje włosy i podnieś je prosto do góry.
2.Zwijaj włosy kręcąc je wokół własnej osi aż do kilku centymetrów powyżej ich nasady.
3.Owijaj włosy dookoła siebie aż utworzy się z nich luźny kok na czubku twojej głowy.
4.Przytwierdź kok do reszty włosów za pomocą wsuwek. Powinien być on luźny, ale zabezpieczony przed rozwalaniem się. Na koniec wyciągnij drobne kosmyki włosów aby luźno zwisały z upięcia, ponad twoją szyją i wokół twarzy. Dzięki temu fryzura wygląda, jakbyś nosiła ją od rana. Voila!



4 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci wyjazdów, u mnie nie jest jeszcze nic pewne co do wyjazdów w wakacje...
    Zwykłem nie zostawiać spamu, dzisiaj niestety muszę. Wybacz.
    Blog ten sam, lecz inna nazwa, domena i inne zmiany. :)
    Zapraszam: http://fluorescencyjny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super kok ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń